Subject: Põlevmaterjalide ladustamise plaanid TH Hake OÜ
From: "Kadri Meriste" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Oct 2025 13:22:05 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Vastavalt tuleohutuse seaduse § 19 lg 7 ja siseministri 27.05.2024 määruse
nr 14 § 8 lg 1 p 2 esitan tutvumiseks TH Hake OÜ põlevmaterjali lahtise
ladustamise plaanid. Tõrva plats asub TH Hake OÜ sidusettevõtte SW Energia
OÜ Tõrva katlamaja territooriumil, Krootuse plats Krootuse katlamaja
territooriumi läheduses (linnulennult ca 180 m kaugusel). Põlevmaterjal on
hakkpuit, millega TH Hake varustab SW Energia katlamaju.

Lugupidamisega

Kadri Meriste
Vastavuskontrolli spetsialist

SW Energia OÜ
+372 5677 6231
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://www.swenergia.ee> www.swenergia.ee